Potíže se zvukem v mobilní aplikaci

Máte-li potíže se zvukem, ujistěte se, že máte v mobilní aplikaci zapnutý zvuk.

Ťukněte na „Více“ (iOS) nebo „Menu“ (Android) a poté:

Nastavení a nástroje → Nastavení stolu → Zvuk

V aplikaci PokerStars Next Gen ťukněte na ikonu Účet a pak:

Nastavení → Zvuk

Zkontrolujte, zda je možnost zvuku zaškrtnuta. Při hraní hry by se měl zvuk vrátit do normálního stavu. Pokud ne, restartujte své mobilní zařízení.

Jestliže zvuk v naší aplikaci stále nefunguje:

  • Zavřete všechny další aplikace běžící v pozadí.
  • Odpojte sluchátka.

Pokud problém přetrvává, zašlete nám prosím následující:

  • Funguje zvuk v jiných aplikacích?
  • Značku a model Vašeho mobilního zařízení?

A nakonec zašlete své log soubory z mobilní aplikace:

Načtěte aplikaci v mobilním zařízení a přihlaste se. Ťukněte na nabídku (Android) nebo Více (iOS) a poté:

Nastavení a nástroje → Podpora → Zaslat log soubory zákaznické podpoře

Pokud používáte aplikaci PokerStars Next Gen:

Ikona účtu → Nápověda → Odeslat log soubory podpoře → ODESLAT SOUBORY

Je důležité, abyste nám tyto soubory poslali, jakmile to bude možné, protože budou přepsány po 48 hodinách.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě